Saturday, March 5, 2011

Шамбалын орны байгуулалт




Нууцын эзэн Очирваанийн орон бөгөөд гайхамшигт ариун орон Шамбала орны байгуулалт нь доод суурь газрын эн тэгш дугираг хүрээлсэн 8 дэлбээт лянхуан цэцгийн байдалтай хэлбэртэй буй. Төвийн захаар цаст уулаар хүрээлсэн найман дэлбээтэй захаар хоёр цаст уулаар хүрээлсэн хоёрдугаар зэрэг ч цаст уулаар хүрээлсэн буй. Уулын оргил бүгд мөнх цастай. Түүний завсарт сүрлэг хад асгат уул зүлэгт уул ой шугуйт уул, үнэрт модот уул, элдэв цэцэгт жимс мод, зүлэг ширэгийн цэцэрлэг хэмжээлшгүй буй. Зүүн захаас баруун зах хүртэл гурван мянган бээрийн хэмжээтэй төвийн газрын эн нэг мянган бээр гаднын Цаст уулаар хүрээлсэний дотроос цаст уул хүртэл мянга мянган бээрийн хэмжээтэй буй. Голд тийн ялгуусан ордон сүр жавхлантай Ригдэн хааны голын ордон Галава эрдэнээс бүтсэн арван хоёр бээр хэмжээтэй шөнийн цагт наран ургах лугаа адилын гэрэлтэй ордон түүний хойд эргэн тойронд Живаа дагина боолын ёсонд амьдарч буй. Урд зүгийн Маная цэцэрлэгт ууланд Даваасамбуу хаан бээр босгосон дөрвөн зуун арван хоёр тохой лагшин зарлиг таалалын огоот төгс хот мандал үзсэн даруй дээд шидийг олохын үрийг өгөгч эрдэнээс бүтсэн “Цагийн хүрдний хот мандал” буй. Хойд зүгийн эрдэнийн болор адил Хадат ууланд харваас үзэсгэлэнт гайхамшигтай.Үүнд: Зөөлөн Эгшигт Манзшури, Мэлмийгээр болгоогч Жанрайсиг Очирваань, Хутагт Дарь эх, Дагинасууд арав арван мянган бодь садуудаар хүрээлүүлэн оршсон. Тэдгээрүүдэд долоон гишүүн ба гадаад, дотоод нууц, хоосон чанар тэргүүтэн тахил бүхэнээр би бээр тахих болтугай. Ордон түүний зүүн зүгт Цэнгэлийн далай Шинийн саран мэт арван хоёр бээр. Баруунаа лянхуа их далай нь хагас саран мэт 12 бээр буй. Хоёр их далайд цагаан лянхуа Цэцэг удвал тэргүүтнээр бүрхэгдсэн. Эрдэнэ бүтээгч хүн, тэнгэр, лус тэргүүтэн баясан цэнгэлдэн оршсонд “Би” бээр хамт нөхөрлөн цэнгэх болтугай. Найман дэлбээний завсарт рашаан ус ой цэцэрлэг бүрдсэн нь цаст уулаар ялгараад лянхуа нэжгээд нэжгээд тус бүрт живаа тоот хот буй. Арван хоёр арван хоёр буй хот тэр нэг живаа есөн зуун ерэн зургаан хот буй. Хот тус бүрд бага хаан тус бүр бүгдийг нийлбүүлбээс номын хаан нэг живаа 96 буй. Нэг хаан бээр буман хотыг эрхшээдэг болой. Номын хаан бүгд шашин төрийг хослуулан дэлгэрүүлж үйлдснээр амьтаны тус бүхнийг зохиодог. Элдэв зохиол нь бурхан адил бөгөөд бүгдээрээ бурханы хувилгаан тул намайг болон амьтан алин болгоныг айлдлаар болгоож нигүүлсэнээр барин соёрхох. Бурхан Шагжаан чадагчийн Шашин бүхэн хөгжин дэлгэрч ялгамжаатай Цагийн хүрдэн ба дээр үгүй үндэсний аймгийн шашин ихээс ихэд дэлгэрч бас хоёрдугаар ялгуусан Лувсандагва эцэг хөвгүүдийн судар тарнийн шашин нь Ригдэн нугуудын үйл ялгамжтай тул замба тив үүнд үлэмж дэлгэрээд бид нар сонсох, санах, бясалгах тэргүүтэн шашинд авьяас агуулсан буянаар шашинд авьяас агуулсан буянаар шашин үүнд оршсноор гурван сургаалыг анхааран авсанаар эрдмийн эцэст хүрэх болтугай. Шамбалын сав шим сайн чуулганууд ариусаагүй үзэгдэлийн талд тэр мэт үзэгдэвч ариун үзэгдлийн талд олшгүй ордон бөгөөд гадаад цаст уулаар дугираглан хүрээлсэн нь Очир их эрсийн дугираг хүрээ бэлэгдсэн буй. Лянхуан дэлбээт байдалтай буй нь олшгүй ордоны элдэв лянхийг бэлгэдсэн буй. Дотрох цаст уулаар үзэсгэлэнтэй хүрээлсэн нь хот мандалын давхарлага эрдэнэ хүрээлснийг бэлгэдсэн. Шамбалын Ригдэн хаан нь хот мандлын язгуур зургаа дахь Очирдарь лингийн дөрвөн зүг завсар наймны хаан нь хот мандалын дөрвөн зүг завсарын бурхадыг бэлэгдсэн буй. Хот мандалыг дурдсанаар ариун үзэгдэл ургуул ургах аваас түргэнээ бурхан болохын аргын дээд мөн. Орон үүнд төрөх бодьгал алин ч ерөөлийн эрхээр төрөл авдаг болой. Үүнээс бусад үйл нисваанисны эрхээр төрөл авах нь ашдаас үгүй болой. Тийм учраас орон үүнд төрөхийг хүссэн бодьгал хэн ч чуулганыг хурааж хилэнцийг ариусган ерөөлд шамдах нь зохистой. Би бээр гурван цагын буяны чуулган хэдий буйн хүчээр эх болсон амьтадын тусад орон үүнд төрөөд сав шим бүгдийг амгалан хоосон ч тийн цэнгэлд алин үзэгдсэнг бурханы хүрдэнд ургуулах болтугай.

No comments: